marți, 20 mai 2008

Interesting day

Azi am inceput ziua cu intarziat la facut poze pentru albumul de sfarsit de scoala. Asta teoretic, ca practic am picat la tanc. Dupa nu stiu cat timp, am vazut si eu clasa intreaga, cu 29 de fete prezente...si cei doi baieti din dotare. Ne-am dus in parc si ne-am cocotat peste tot sa ne face poze, ne-am strambat, prostit etc. Azi nu a fost nevoie sa venim imbracate in uniforma (bluza alba), daaar instinctul de turma isi spune cuvantul, astfel incat movul si verdele au predominat...moda asta. Diri a fost o mare rosie, proaspat coafata si aranjata, fiind cocheta de fel.
Pe la 6 jumate am fost in Tineretului, la o intalnire intre tineri si candidatii la primarie. Din diverse motive, doar 2 candidati ne-au onorat cu prezenta, dar si asta pe la sfarsitul intalnirii. Oricum, nu au spus prea multe si interesante treburi, iar Traian i-a pus repede la zid. S-a discutat despre nevoile si asteptarile tinerilor, dar fara rezultate concrete. Oricum, a fost interesant.

Niciun comentariu: