joi, 29 mai 2008

Duminica votam

Desi 1 iunie este ziua copilului, pentru romani este defapt ziua celor mari, celor cu drept de vot. Mergem sa ne alegem mai-marii satelor si ai oraselor (adica primarii). Asta teoretic, ca practic nu prea se obosesc oamenii sa vina sa puna stampila pe candidatul preferat. Multi din cei pe care i-am intrebat daca merg la vot au spus "nush, nu ma intereseaza", "toti sunt la fel", "nu conteaza votul meu". Eu as zice ca cei care nu au fost la vot pe o perioada lunga de timp, sa nu mai beneficieze de acest drept. Pentru cei care nu voteaza se taie o groaza de copaci ca sa se faca buletine de vot, se platesc mai multi angajati ca sa stea la mai multe centre de vot, se dau bani aiurea pe stampile, pe cerneala. S-ar face mare economie daca ar fi pregatit material doar pentru cei care sigur voteaza.
Stau si ma intreb cati dintre cei care au luptat pentru a obtine dreptul la vot chiar voteaza?
Eu o sa ma duc la vot, stiu cu cine o sa votez si o sa-i conving si pe ai mei sa se duca la vot si sa voteze cu cine vreau eu:D. Doar sunt odrasla lor si interesele mele sunt cele mai importante, nu?
Mergeti si profitati de dreptul vostru de a vota, dar grija mare cu cine votati ;).

Niciun comentariu: