miercuri, 14 mai 2008

Idei de perfectionare

Majoritatea oamenilor se gandesc ca e foarte important sa aiba studii pt a se angaja intr-un post bun. Cati oare se gandesc sa-si faca un cv cat mai stufos in paralel cu scoala sau facultatea? Uitandu-ma la colegii de liceu, pot spune ca putini, uitandu-ma la numarul mare de studenti voluntari pt anosr sau unsr, am impresia ca foarte multi. Oricum, eu ma consider norocoasa pt ca am in jurul meu destui oameni de la care sa invat sa fiu cat mai buna si productiva.
Prima persoana care m-a influentat, a fost verisoara mea. Asa am devenit reprezentant AVON. M-a ajutat in primul rand financiar, apoi pt ca am invatat sa vand ceva, sa fiu mai organizata si mai responsabila.
A doua persoana de la care am invatat, este Speedy:D. Pe langa facultate, e voluntar in OSE, se duce la cercetare, a participat la diverse traininguri si alte activitati de genu. Deabia astept sa fiu si eu studenta ca sa fiu voluntar si sa fiu ca el sau mai buna:D.
In viitorul destul de apropiat imi doresc sa fac multe: facultate, un mic job part-time, sa continui cu AVON si Oriflame, sa fiu voluntar in organizatia facultatii mele, si voluntar intr-o organizatie pt protectia mediului si... cam atat:D.
P.S. : Sunt mai multe persoane de la care am ceva de invatat, dar am dat ca exemplu doar doua ;)

Un comentariu:

Mishu spunea...

E mai important (dupa parerea mea) sa fi voluntar decat angajat part time. Putini bani in prezent, dar cv stufos pentru viitor :D