vineri, 13 iunie 2008

Balul de absolvire


S-a terminat si el...si tare frumos a mai fost:X. Atat de frumosi am fost toti, si elevi si profesori, si veseli :X. Am vazut unele persoane asa cum nu le mai vazusem niciodata: cioby nu mai era baietoasa si arata foarte bine, bodyguarda pe care o injuram cu ceva timp in urma...arata a femeie:D, proful de sport (crocodilul) s-a imbatat, iar doamna de geogra dansa. Pacat ca n-au venit toti profesorii:(. De la noi din clasa au venit toate fetele, cu exceptia uneia. Diri a fost vorbareata toata noaptea; in toti anii de liceu ne zicea sa nu mai vorbim la ore si acum nu se mai oprea dansa din vorbit. Imi pare bine ca nu s-au bagat manele, iar dj-ul a fost de gasca si mi-a bagat ce am cerut:D...era culmea sa nu bage, ca doar era petrecerea mea si dadusem si o groaza de bani:P. Am stat pe tocuri toata noaptea, de la inceput, pana la sfarsit. Cand sa plec acasa m-am descaltat ca mergeam parca eram pe papainoage (ma dureau tare picioarele). Am facut comanda de taxi, i-am zis sa vina la bariera, si a zis ca vine la fantana si dupaia da-i si fugi dupa el de la fantana pana la bariera. A trebuit sa ma spal cu peria pe picioare sa se ia pamantul si dudele in care am calcat;)). A fost cea mai tare petrecere din liceu...mai tare decat balurile bobocilor, sac:D

Un comentariu:

Flavia spunea...

Am aruncat o scurta privire pe blog-ul tau si ma bucur de fiecare data cand gasesc persoane care se exprima si isi impartasesc trairile si experientele cu cei din jur! Eu , din pacate , cam imi neglijez blog-ul , chiar mi se intampla sa uit de el , dar intotdeauna ce a fost important am postat! Ma bucur ca a fost frumos la bal , asa vei avea toata viata o amintire frumoasa de la sfarsitul liceului!
In ceea ce priveste comentariul tau , eu consider ca nu trebuie sa-ti reprimi sentimentele si daca iubesti pe cineva , atunci e bine sa o arati si prin cuvinte! Sunt convinsa ca mai am multe de invatat si intotdeauna voi avea , dar prefer sa ma gandesc la momentul prezent si sa ma bucur de fiecare moment petrecut impreuna! In opinia mea , e pacat sa spui aceste cuvinte atat de rar! E adevarat cateodata m-am pripit si din complezenta raspundeam si eu cu te iubesc , dar acum e altceva ! Stiu sa diferentiez si d-asta am abordat acest subiect si pe blog!
Bafta multa la bac , fara emotii si cu note maxime! Te pup