miercuri, 25 iunie 2008

Inca putin...inca putiiin :-S

Am facut cum am facut si am scapat cu bine de probele orale (romana si franceza). Am avut niste emotii de nu stiam ce sa mai iau sa-mi treaca. Dupa o proba am plans, dupa alta am sarit de bucurie...ca tot omu, am avut si eu manifestarile mele. Tare urat a fost si n-as mai trece odata prin asa ceva; mai bine fac bungee-jumping sau... :-?? fac curat in casa?, dar la probele orale de la bac nu ma mai duc [-X. Fetele din clasa mea au luat note destul de mari,majoritatea 9 si 10, fiind ratacit cate un 8, iar la limbile straine, note de 10, 9, 7,50 si cam atat. Fete destepte, ce vrei:P, filoloage ;)). Acum mai sunt 4 hopuri, ca nu sarii gardul:P : limba romana scris, istorie, engleza si geografie. Sper sa iau note mari la romana si istorie si sa trec la geografie si engleza.
Mult spor la invatat!!!

Niciun comentariu: