joi, 3 iulie 2008

IN SFARSIT!!!!!!!!!

AM SCAPAT DE BAC!!! Azi am dat ultima proba, adica geografie. Am scris tot tot tot la toate probele, si corect si aberatii...dar sper sa iau macar 7 la fiecare proba scrisa. La romana si istorie imi doresc mai mult, pentru ca i-am stors creierii si pentru ca imi trebuiesc la admiterea la facultate. Dupa ce vad rezultatele, voi putea spune ca sunt intradevar free, dar pana atunci sunt relaxata. Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la bac ma ia cu calduri. Foaarte urat sa dai bac. Enervant, stresant, mult, inutil, ineficient, intr-un cuvant, adica doua, prost gandit. Au fost multe peripetii. Primul care a facut furori a fost acela despre fraudarea probei de sport. Apoi urmeaza filmarea cu camera ascunsa a unor elevi care vorbeau. Apoi nesimtirea scolii fata de elevi: nu ne-au pus la dispozitie un spatiu pazit si izolat in care sa ne lasam gentile, telefoanele si catrafusele, desi noi platiseram banii de bodyguard-zi, care trebuiau sa ne pazeasca atat pe noi cat si lucrurile noastre. Faze funny au fost cand la intrare, cea care ne-a controlat a bagat mana si in chiloti sa scoata copiute (acolo unde banuia, evident). Femeia aia era atat de masculina, incat ma simteam violata cand ma atingea sa ma controleze. Totusi, mi s-a parut penibil ce idei puteau sa aiba unii; pareau penibili cand faceau tot posibilul sa intre macar cu o copiuta cat de mica. Dupa ce intram toti, erau teancuri de copiute stranse intr-un colt. Cata hartie irosita.
Eu am constiinta impacata si sper ca sambata sa fiu multumita. Felicitari dragi colege pentru rabdare, curaj, truda si pentru rezultatul de sambata>:D< !!!

Un comentariu:

Camy spunea...

cum a trecut si bacu' asta ma...si c frica aveam d el :-s