vineri, 8 februarie 2013

Frustrare

Nu inteleg de ce atunci cand o mireasa vine sa isi aleaga rochia se lasa influentata de parerile oamenilor? Si nu inteleg de ce tu, ca insotitor, o influentezi sa-si cumpere ceva in ce o vezi tu? Fata a venit chitita pe o rochie care ii venea superb, dar a plecat cu o alta pentru ca asa insista mama si o domnisoara de "oroare". Idioata aia se comporta ca si cum ar fi fost nunta ei. Pur si simplu toate argumentele erau ceva de genul "ce mi-as alege eu", "ce mi-ar placea mie", "cum m-as vedea la biserica", "cum as dansa". Da' du-te-n pisici de frustrata, ca nu te mariti tu!!! Deaia esti domnisoara de "oroare": ca nu te ia nimeni!!! Maica-sa parea frustrata ca ea nu a avut prea multe optiuni pentru rochita de mireasa. In fine, dupa ce au convins-o sa-si ia ce rochie vor ele, ramanea problema daca pe alb sau ivory. Ele au sarit ca niste catze ca trebuie alba. "Dar cum, mama, normal ca alb! De cate ori in viata porti alb?". Ea se uita la mine cu niste ochi care cereau ajutor, iar eu tot ce puteam sa fac era sa o incurajez sa-si ia ce ii place si cu ce se simte bine. I-am aratat si o rochita pe alb la care reactia ei a fost "nu pe alb!!!". M-am uitat si la fufele care stateau in spate si pareau dezamagite, dar n-au mai comentat nimic.
Cum sa faci asa ceva? Cum sa te duci cu fata sa-si aleaga rochia in care va fi pentru ultima data domnisoara si pentru prima data doamna si sa pleci de acolo cu ce iti place tie? Dar pentru ce? Cu ce te ajuta? Nu te gandesti ca poate fata aia plange in sinea ei? Nu te gandesti ca e rochia pe care o lasa in magazin e rochia de care ea s-a indragostit? Frustrate nefutute. Doar asta post sa spun despre astfel de oameni.

Niciun comentariu: