vineri, 20 iunie 2008

Incepe sa se sfarseasca


Azi e vineri si mai sunt DOUA zile mari si late pana luni, cand incepe bacul. Toata lumea e stresata, nu stie ce sa faca mai repede, ce sa repete (sau sa invete, dupa caz) si cum sa se stapaneasca. Mie incepe sa-mi treaca. Cel putin in momentul asta am o stare de plutire (nu sunt gata sa levitez). Sper sa nu ma apuce iar, ca albesc. Deabia astept sa se termine tot, sa trec bacul macar cu nota minima si sa ma vad intrata la facultate. O sa pot munci linistita, o sa pot citi ce vreau si cand vreau, fara sa ma mai gandesc ca "asta ne trebuie la scoala" si o sa ma uit la Jetix, Minimax, Cartoon fara sa-mi mai pese ca pierd timpul, si o sa-mi cumpar cataloage de la avon si am sa alerg peste tot sa-mi fac comenzi, fara sa ma gandesc ca pierd timp pretios, in care as putea invata pentru bac. De asemenea, dupa ce termin cu tot, o sa le dau cate o castana tuturor celor care mi-au zis "INVATA!!!".

Anyway, mult succes colegelor mele si tuturor celor care dau bacul! Sa luati usor bacul, sa copiati la mate si la sport si sa stati linistiti dupaia;). Inspiratie maxima:D!


2 comentarii:

Traian Bruma spunea...

prima sesiune din viata noastra se numeste BAC :( ... e super tare cand se termina :)

Alexandra Florentina spunea...

you have a point...nu m-am gandit la asta pana acum. sfarsitul e super tare doar daca si notele sunt la fel:d, altfel...nu vreau sa ma gandesc :-S