sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Leapsa :D


Pentru ca SID m-a prins la leapsa, n-am incotro si tre sa fug sa prind si eu pe cineva :D. In primul rand poza :D. Elena sper sa nu ma bati ca nu am pus o poza tocmai reusita :D... se putea si mai rau :D. Sa descriu si poza: eram la ziua lui Ruxy si ciobi ne umfla baloane. Elena era cu pasarica ei (ha ha ha...not funny>:P) si eu ma uitam la Casper am meu pe care mi-l desenase camy frumos. Era casper facut din balon. Asaaaa, acum sa ating si eu pe cinevaaa: Mishu si Flo ca sa fie in familie :D. Toucheee

5 comentarii:

sid spunea...

am si eu o intrebare..daca elena era cu pasarica ei, u cu ce pasarica erai?

Alexandra Florentina spunea...

bueeey siiiidd, am si zis "not funny"!!!>:P...cand spun "pasarica ei" ma refer la aia din mana, aia roz>:P. eu am casper din balon>:P. BAAAD BAAAD SIIID>:P

Camy spunea...

=))))

Cris spunea...

deci cu ce pasarica erai?:D

stiu, stiu ... baaad, baaaad criiss :D

Alexandra Florentina spunea...

eu nu eram cu pasarica meeey!!! eu eram cu CAPSER:P. EEEVIIL CRIIISSS :D :D