miercuri, 28 ianuarie 2009

Frustrări... iar

De multe ori mă gândeam "mă, cum o fi fost când erau ai mei de vârsta mea? cum or fi suportat ei rigorile regimului comunist? cum or fi suportat oamenii din munţi toate bătăile şi chinurile? cum or fi trecut oamenii peste Dunăre doar înotând?". Am un urât sentiment că am să aflu asta cândva, într-un viitor nu foarte îndepărtat. După ce majoritatea oamenilor au votat cu PSD-ul, partidul lui Băsescu preia puterea. Am zis "hiu, bine că am scăpat de PSD-işti". Şi el ce face? Păi mi+o pune pe Androneasca la Educaţie, mai pune pe nuş cine la M.A.I. şi prim ministru pe Boc. Am zis "ok, n-o fi chiar aşa de rău". Boc ăsta, care e defapt trompeţica lui Băsescu, vine numai cu idei deştepte. Răsuceşte taxa aia auto de o ia naiba, se gândeşte să nu mai lase oamenii să ia şi salariu şi pensie, nu mai vrea să mărească salariile bugetarilor, şi toate astea sub pretextul CRIZEI FINANCIARE. După toate astea, mai vine şi legea cu ascultatul telefoanelor şi cititul mailurilor şi monitorizarea conectării şi alte prostii. Adică după ce că nu am bani,nu am loc de muncă, nu pot nici să vorbesc cu o prietenă şi să-i înjur sau să planific o "acţiune teroristă" sau o grevă.
Ce e mai rău e că oamenii sunt atât de proşti şi au gândire de genu "poa să mă asculte că nu fac nimic rău". Conform sondajelor prezentate la TV, oamenii îşi doresc un singur conducător, nu senat şi camera deputaţilor (adică Parlament). Vor să fie unu acolo sus ca "să nu mai plătim atâţia boşorogi degeaba". Da, întradevăr, îi plătim degeaba, dar măcar sunt mulţi şi îşi pun beţe în roate(mai mult sau mai puţin) unii altora şi nu reuşeşte nici unul să-şi pună cumva în aplicare vre-un plan diabolic.
Aştept cu "nerăbdare" interzicerea metodelor contraceptive, interzicerea avorturilor, interzicerea călătoriilor în afara ţării, cenzura, interzicerea unor artişti sau a lucrărilor lor, introducerea (in)cultului personalităţii, colectivizarea şi tot ce mai implică un regim totalitar-autoritar. Acum îl înţeleg pe profu de istorie din liceu (a.k.a. Shrek :)) ). Ăştia care după revoluţie au vorbit urât despre comunişti, tre să se teamă în continuare.
Singura mea armă de acum e VOTUL. Clar nu-l mai votez pe Băsescu. Întrebarea e: "eu cu cine votez?". Huh?

2 comentarii:

sid spunea...

..politica este si va fi mereu o sursa de "frustrari"...de fiecare data..asa ca la intrebarea cu cine votez ..raspunsul e..oricum nu conteaza..cel putin deocamdata..

Camy spunea...

cam are dreptate sid ;))