sâmbătă, 6 septembrie 2008

What??

Ieri m-am dus si eu la supermarketul de langa mine sa-mi iau de papa. Traversand strada am vazut ca era un tigan la vreo 25 de ani asa care statea cu mana intinsa. Cand ajung langa intrare, il vad ca ia o bere si bea din ea. Imi zic in gand "ia uite ma, sta cu mana intinsa si ii da lumea ca il vede sarac si amarat si el de bine ce-o duce isi ia bere". Fac eu cumparaturile revoltata cum eram si ies. Il aud pe tigan "doua mii imi mai trebuiesc si mie sa-mi iau o bere". Am ramas proasta. Nu stiam daca sa-i apreciez sinceritatea sau sa-i umplu frigiderul ca eu muncesc de-mi sar capacele si el imi cere bani de bere. Cred ca a avut succes la barbati cu replica asta, ca ei stiu cel mai bine ce inseamna o bere :)).

4 comentarii:

Iribiri spunea...

Eu am vazut o tanti care i-a dat bani unui tip care zicea ca vrea sa-si ia bere pt ca a apreciat sinceritatea omului.Sincer eu ii inteleg..si eu mi-as luat bere in locul lor.Nu cred ca multi cersetori au idealuri si se lupta pt ceva.Sunt o frunza in vant si isi ineaca amarul intr-o bere.

Mishu spunea...

Iribiri are dreptate: imagineaza-ti ca au hypermarket cu mancare la coltul blocului: ridica un capac de tomberon si ii asteapta festinul. SI ca in reclama cu Stela Artois: dupa o masa copioasa se cere si o berik ;)

Dan spunea...

am ajuns anu asta prin vama veche, cand m-am dat jos din masina au sarit doi pe mine. sa le dau si lor sa isi ia o sticla de vin. le-am zis ca NU (erau praf). au zis 'hai frate ca nu cerem de mancare". am vrut sa-i bat da' m-a tinut o amica

Mario spunea...

si eu am ajuns vara asta in vama dane ... am avut bani pe care i'am cheltuit in doua zile cu oameni pe care nu'i mai vazusem in viata mea ... am stat doua sapt. in vama, adik 12 zile fara bani (si gandeste'te k sunt si fumator) dar nu ma plang, chiar m'am ingrasat in vama ... dar dane, stii care a fost diferenta intre mine si tine? pai eu mi'am facut prieteni si pot spune chiar prieteni buni cu care pastrez inca legatura si pe care de'abia astept sa'i vad ...
zici k ai vrut sa'i bati? si ma rog dc? k ti'au cerut bani? ma lasi?
locul celor ca tine nu e in vama ... incercati sa intelegeti si voi lucru asta: Vama Veche nu e nici Costinesti nici Mamaia asa ca daca nu reusiti sa va integrati va rog "Lasati vama sa fie veche!".