marți, 30 septembrie 2008

Next HR


Intre 25 si 28 sept. a avut loc la Muncel Next HR. Evident, am fost si eu, ca altfel poate nu scriam (vorba aia: "de n-ar fi, nu s-ar povesti" in cazul meu "de n-as fi fost":P). Desi nu era prima mea iesire cu ANOSR (Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania ca sa stie toti ce inseamna), prima fiind la Summer Camp, nu eram eu prea familiara cu oamenii, cu ce se face acolo, cu trainingurile si alte lucruri.
Am invatat o groaza de lucruri legate de resurse umane. Fiecare organizatie si-a prezentat metodele de recrutare, modele de flyer-e si chestionare. Ni s-au tinut traininguri pe recrutare, selectare si motivare. Pe langa lucrurile formale, care au fost facute placute de catre traineri (Pitu si Marius), am avut si activitati amuzante. Am facut jocuri creative, funny si interesante, am cantat si dansat "arastasha", "sunny flower" si dansul international al psihologilor (unu cu "a-tichi-tichi-timba" :)) ).
Cel mai fun a fost seara. In prima seara am jucat boltz/bontz cu palinca, vodka, whiskey si gin. In a doua seara am dansat pur si simplu si am beut fiecare dupa capacitatea cilindrica. A treia seara a fost tematica : seara moldoveneasca. Ne-am imbracat toti in straie populare si da-i cu hore si "da-i cu vinu pan' la ziua, gal, gal, gal".
Ce mi-a mai placut de acolo a fost mancarea. A fost excelenta, exact pe gustul meu, potrivita cu sare pt gustul meu, parca cineva mi-ar fi citit gandurile sau mi-ar fi examinat papilele gustative care imi creeaza comfort psihic:D. As fi mancat numai de placere, nu de foame. Oricum am eu ca si pasiune mancatul, dar sunt unele mancaruri pe care le pap pana ma satur si gata. Acolo nu ma saturam oricat mi-ai fi dat. Trebuia sa ma opresc din mancat doar ca sa nu ma umflu prea tare si sa dau pe afara :D.

Mi-a mai placut foarte foarte mult "Cetatea Iasiului":P. Si Iasiul, la fel ca si Tulcea, parca e desprins dintr-o alta poveste. Unde mergeai dadeai cu ochii de cate o cladire cu arhitectura interesanta. Strazile spatioase, pline de frunze uscate proaspat cazute, de castane si ghinde ziceai ca sunt din basme. Se vede ca orasul ala i-a gazduit pe Creanga si Eminescu. Bojdeuca lui Creanga era inchisa cand am fost noi, dar teiul lui Eminescu e acolo non-stop si poate fi vazut oricand. E un sentiment frumos sa fii acolo, in acelasi loc in care in urma cu 100 si ceva de ani, un om superior scria capodopere care si acum ne dau batai de cap la scoala. Am fost si la moastele Sfintei Paraschiva. Si acolo a fost un moment emotionant.

Totusi, cel mai si cel mai mult mi-au placut oamenii. M-am inteles bine cu toti si m-am si distrat cu ei. Cel mai mult mi-a placut de colega mea de camera Delia, de Corina, de Vlad, de Vero, de Vlad si de Gabitza. Si restul mi-au placut, dar de ei m-am atasat asa mai tare:D.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Si mie mi-a placut de tine/voi!
Esti o scumpa!:*
Vero

Mishu spunea...

Si mie mi-a placut Iasiul foarte mult..probabil si pentru ca s-a tinut forumul acolo ;)