miercuri, 24 septembrie 2008

Am fost acolo :P

Yup, am fost in Tulcea :D. Dupa lupte seculare care au durat 2 ani jumate, am ajuns in sfarsit in Tulcea. Am plecat de acasa cu noaptea in cap (4 dimineata), m-au latrat cativa caini si am avut parte de un tren nou, dar incomfortabil. M-am lungit in fel si chip, ca 4 scaune erau ale mele, dar degeaba, tot n-am putut dormi bine. Era mai bun personalul cu care merg la tara pt somn. Cand am ajuns acolo m-am simtit ca in alta tara. Nu am vazut nimic care sa aiba legatura cu Romania aia naspa. Nimic de acolo nu-mi amintea de Bucuresti. Nici macar masini cu numar de Bucuresti n-am vazut. Cum am iesit din tren am dat cu ochii in balta (a.k.a. Dunare:P), apoi am vazut gara in forma de barca ;)). Mergeam asa pe strazi si aveau gropi, n-am ce zice, dar macar erau curate. Nu era atata praf ca in Bucuresti. Mi-a placut ca era indeajuns de mare/mic si foarte vesel. Roiau oamenii ca niste furnicute; copilasii cu ghiozdane veneau de la scoala, femeile veneau de la piata cu sacosele pline, barbatii cu cazmaua, tarnacopul, reparau strada (si chiar munceau) si tineri care se plimbau voiosi. Nu m-am suofcat in oras pt ca nu are blocuri mari, are strazi spatioase si cel mai important, e "paraiasul" ala pe acolo :D. Am trecut si peste Dunare in Tudor Vladimirescu si am adunat scoici mari si o bucata de quartz :P.
Mi-a placut foarte tare Dobrogea. Are un relief interesant. Cand te uiti in jur parca ai vedea mini-munti. Strazile oraselor sunt mai mult dealuri, asa ca la munte. Am vazut si Cheile Dobrogei si am vizitat o pestera cu lilieci:D. Si oamenii de acolo par a fi mai veseli, relaxati, fara griji. Muncesc cu drag si spor si sunt multumuiti cu putinul pe care il au.
Poate pt unii e ceva banal ce scriu eu aici, dar eu n-am mai vazut locuri asa frumoase, naturale, pitoresti:P etc.

Un comentariu:

Camy spunea...

vr si eu in tulcea..mai mergi o data cu mn da? :D ..cu rol de 'ghida' .. :>