luni, 23 ianuarie 2012

Bad romance

Urasc multe forme ale romantismului. Poate pentru ca nu reusesc sa inteleg desfasurare in slow motion a lucrurilor. Nu inteleg utilitatea lumanarilor, a petalelor de trandafir, a vinului, a cinei romantice. Ce e cu lalaiala asta cand pana la urma tot sa faci "love" ajungi (am citat-o pe Camy). Mi se pare viata prea scurta ca sa stai sa te lalai prin cada cu grija sa nu iti ia foc parul de la lumanari. Daca esti cu persoana care iti place, cred ca poti sa te bagi si in sura, ca tot placut ti se pare. Eu sunt mai vulcanica de fel si imi place sa traiesc clipa intens, pentru ca o clipa cu cat e mai scurta, cu atat e mai plina de semnificatiesi mai unica. Plus ca experientele tari se tin in clipe mici :D. Si nici frisca lipicioasa si capsunile, ale caror seminte raman blocate intre dinti, nu mi se par romantice. Si nici bluzul nu e fun.
Imi plac plimbarile prin locuri interesante, daca se pot numi romantice si imi plac si peisajele naturale.

Niciun comentariu: