sâmbătă, 4 februarie 2012

Please stop...

... giving me chocolate. Nu imi place. Nu ma impresioneaza, nu o apreciez, e cah. E atat de cah incat prin Belgia mergeam linistita printre magazine in care orice era de ciocolata. Mi se parea chiar gretos la un moment-dat. Nu ii apreciez finetea, calitatea, gustul, forma, mirosul. Daca totusi vreti sa ma rasplatiti si va ganditi ca se poarta sa dai o ciocolata, alegeti totusi o ciocolata neagra mentolata sau o ciocolata plina de alune sau ceva crocant in ea, sau un mars, snickers, etc. Prefer un pomelo in loc de ciocolata, chiar daca nu e la fel de elegant si prezentabil sau un vin rosu/alb demisec.

3 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

Cred ca asa suntem invatati, ca ciocolata e buna. E bine ca gusturile se educa.

GxG spunea...

Aham...de asta in weekend cand am fost la cora tie iti fugeau ochii dupa ciocoloata...

Alexandra Florentina spunea...

Nu imi fugeau ochii dupa ciocolata, ci dupa tipa care facea promotie la ciocolata, iar ciocolata pe care am luat-o este pentru taty, iar tu stii asta pentru ca ti-am zis si ti-am mai zis ca tati e asa ca tine desi mananca f multa ciocolata ;).