luni, 16 ianuarie 2012

Unii oameni este prosti!!!

Si am gresit intentionat titlul!!!
De cand nu mai are lumea dreptul sa protesteze? De ce sa ii spui unui om ca e prost doar pentru ca iese in strada sa isi strige oful? Care e problema daca omul e profesor universitar sau se ocupa de curatenie la azil? De ce faptul ca au iesit oamenii in strada este pus pe seama anumitor televiziuni pentru ca "ar fi instigat la protest"? Cat de prost sa fii sa te multumesti cu ce e acum in tara si sa nu tinzi spre mai bine? Cat de mediocru?
Ma intriga foarte tare ca isi dau cu parerea tineri de 20-25 de ani, care habar nu au cum era in comunism. Ma intriga ca tinerii din generatia mea sunt mai comunisti ca Lenin, Stalin, Gheorghiu-Dej si Iliescu! De unde? De unde pesimismul asta ca nu se poate schimba nimic, de unde lipsa dorintei de mai bine si mai mult si mai frumos, de unde delasarea si nepasarea, de unde dorinta asta de cenzura?
Inteleg ca nu esti de acord cu ideea pentru care protesteaza, cum nici eu nu am fost de acord cu homosexualii, cu astia cu cainii lor, dar de cand sa le spui sa stea in casa ca ti se pare tie inutil sau prost scopul si motivul? De ce? Vreau sa imi raspunda si mie cineva cu argumente logice!

P.S.: Nu sunt de acord cu violenta. Exceptie fac cazuri in care se afiseaza basescu sau alt lider politic!

Niciun comentariu: