sâmbătă, 20 martie 2010

Prima data la pescuit :D



A venit vremea frumoasa si Mihai a vrut sa iasa la pescuit. Evident ca am vrut si eu sa fiu pe capul lui :D. Am mers la Teleorman si n-am prins nimic. Ne-am reorientat catre o balta langa teleorman si erau o groaza de pestisori acolo. Am prins my first fish :D. L-am numit Goldie, ca era auriu :D. In rest a fost enervant ca nu muscau momeala ai naibi pestisori si ma enervau. In Teleorman imi mancau partea de rama care nu era in carlig si restu o lasau acolo. Pesti nesuferiti. M-am plictisit groaznic si am prins doar doi pestisori. In schimb, pisica Ciresica a fost foarte happy. Eu am fost mai happy cand am cules floricele din padure :D

2 comentarii:

Pescar Hoinar spunea...

Bine ai venit in rindul nostru, al pescarilor.
Fir intins!

Anonim spunea...

OMG! THEY KILLED KENNY!!