joi, 11 martie 2010

Mie dor ...

...sa ma distrez cu bani putini sau deloc
...sa merg la teatru
...sa merg cu OSE-ul in team-buildinguri
...sa vizitez muzee
...sa primesc 3 zambile mari care sa-mi lase impresia ca sunt o groaza
...sa merg la olimpiada la istorie
...sa fac comenzi la avon si oriflame si dupaia sa ma duc bucuroasa sa le ridic
...sa strang capace de cola si dupaia sa ma duc sa caut pahare
...sa ma plimb prin parc si sa alerg dupa porumbei
...sa plec cu fetele la Sinaia sau Brasov sau Vidraru
...sa vizitez targuri de antichitati
...sa vizitez targuri de obiecte traditionale
...sa vad campul verde, rosu si galben
...sa culeg floricele
...sa fac baie in mare

P.S.: Daca merge cineva la teatru in viitorul apropiat, call me.
P.S.2: Acum am vaza plina de zambile.

11 comentarii:

Camy spunea...

Bai nu are cum sa`ti fie dor de cv ce nu ai facut/trait (poate doar in vis). Mai exact, dorul tau de a merge cu noi fetele la Sinaia e ok dar de a merge la Bv sau Vidraru.. cu totul altcv, intra la categoria dorinte, nu dor. Din cate stiu eu, cand am mers la Bv, tu nu ai venit tristo cu noi si nici la Vidraru nu am ajuns impreuna. :D acu sigur imi tragi o injuratura, nu? :-s

Alexandra Florentina spunea...

Draga "Mu", la Brasov am fost cu diriga si ai fost si tu, a fost si ruxy, a fost si baba, Buzy a lipsit. La Vidraru am fost cu Buzy, deci se pune. Asa ca mu de-aici :P

Camy spunea...

Stai asa! :O tie iti e dor sa mergi in excursie cu clasa sau sa mergi cu fetele la Bv? k e o diferenta draga Oinc-oinc >:P Dak ti`e dor de excursia cu clasa, bye bye.. nu`mi e dor, dar imi este intr-adevar dor de oras. (de clasa si liceu imi e dor, dar nu excursia aia) In schimb, excursia facuta d mn, Ruxy, Elena, Baba & Buzy :X repet in cazul asta, esti o trista! ...iar la Vidraru ramai cu Buzy :D naaa k pot fi si mai Mu :D

Alexandra Florentina spunea...

Pai scuza-ma, draga Mu, dar desi am mers cu clasa, am fost pe grupulete/bisericute, deci restu personajelor gen blonda si diriga se exclud. Iar cand voi erati in excursie la Bv, eu nu eram o trista, pentru ca ori eram la mare, ori la Calarasi, ori la Tulcea, ori la Iasi, deci ma scuzi :P. Iar despre Vidraru...pnm, cand era mai grasa, Buzy se putea numi "fete" :D, deci se accepta. Oinc-oinc

Camy spunea...

Hai k sa`ti arat k`s fata buna, cand se incalzeste vremea, te scot in parc la alergat de porumbei si bonus iti dau si`un capac d cola (fara promotie, fara pahar, nu te intinde!)

Alexandra Florentina spunea...

"You made me happy...I'm gonna cry now :((". Mai pe scurt, saru mana, fei :*

Camy spunea...

Excursia nu se pune. Cu bisericutze sau nu, mie nu mi-a placut. Iar eu cu fetele am fost la Bv, pe 6-7 sept 2008, deci gandeste`te unde erai atunci k in atatea locuri in acelasi timp sigur nu erai. P.s. spuse lui Buuuuuzy :D cp fei :* ;;)

Alexandra Florentina spunea...

Poate nu se pune pt tn, da pt mine se pune, ca e blogul meu si e dorul meu si eu stabilesc de ce mi-e dor >:P. Poti sa ma spui lui Buzy :D

Camy spunea...

ofticoasooooo :D

Camy spunea...

bineee nu esti ofticoasa 8-| nu acum :D

Gabi LSUMC spunea...

Măi... eu merg aproape în fiecare săptămână la operă sau operetă, dar nu cred că ți-ar fi de nici un folos dacă te-aș suna.