marți, 23 martie 2010

Back in business

Dupa multe luni de pauza, muncesc iar. De data asta nu mai e KFC sau Kaufland sau alt job de genu. E primul job real cu care nu imi este rusine. E un fel de secretariat, dar nu e secretariat. E complicat de explicat. Anyway, ideea e aceeasi : hartogaraie cat cuprinde! Am biroul meu la care m-am si mutat de altfel. Mi-am adus cana si lingurita, ceai, sare, zahar, sapun, hartie igienica si urmeaza sa imi aduc si o rama foto cu cineva drag, dar astept sa o primesc :D. Colega de la celalalt birou e foarte de treaba, dar e addicted to work (sta mult peste program la munca). Seful, adica Radu, aka Molusca, e super de gasca. Tre sa-i dau o bere la primu salariu. Atmosfera e foarte placuta si relaxata. Ma asteptam sa ajung intr-un loc cu multi fitosi imbracati la 4 ace. In sfarsit simt ca nu mai lucrez cu oameni prosti, iar asta ma face sa ma simt bine. Nu mai am de-a face cu sefi din aia care se dau superiori fata de tine doar pentru ca pot. Timpul nu mai trece asa greu. Nu mai mor de inima neagra, nu prea mai am contact cu clientii, nu plec de la munca traumatizata si mai important: imi ajung 8 ore de somn ca sa ma refac. Nu e job-ul perfect, dar pentru perioada facultatii merge. Deabia astept primul salariu :X.

Un comentariu:

Camy spunea...

bravooo girl >:D<