luni, 8 martie 2010

Nu-mi vine sa cred!!!

Nu-mi vine sa cred ca intr-o tara din Uniunea Europeana avortul este interzis prin lege!!! Nu-mi vine sa cred ca sunt atatia prosti care protesteaza impotriva legalizarii avortului. Ce au oamenii astia in cap? Ce ii doare pe ei daca altcineva face un avort? E adevarat, sunt foarte putine scuze pentru o femeie care ajunge sa faca avort, dar pana la urma e problema ei. Poate a avut ghinion sa nu fie pastilele eficiente, poate s-a rupt prezervativul, poate a fost violata, poate s-a razgandit intre timp, treaba ei, problema ei. Trebuie sa aiba libertatea de a alege sa creasca un om in burtica ei sau sa nu il creasca. Iar cei care tot sunt impotriva avortului pana in maduva oaselor, sa puna mana sa initieze campanii de educare si informare a fetelor. Cel mai bine e sa previi.

4 comentarii:

George spunea...

daca tu ai fost conceputa dintr-o gresala si mama ta era de aceasi conceptie cu tine, cum era?

Alexandra Florentina spunea...

Pai eu am fost conceputa din greseala. Mami nu ma avea in plan si nici nu vroia sa ma pastreze, dar au convins-o tati si mamaia. Nici ea nu a fost in planul parintilor ei. Pe vremea aia era mai greu cu contraceptia, avortul, educatia sexuala in general. Nu o condamn pentru nimic, mai ales ca din momentul in care a ales sa ma pastreze, m-a iubit din tot sufletul. Nu o condamn nici pentru ca a avut gandul de a ma avorta.

rux spunea...

nu ai specificat in ce tara se intampla chestia asta. m-ai facut curioasa

Alexandra Florentina spunea...

Spania