joi, 19 martie 2009

What I hate...

Pai urasc oamenii care ti se baga pe sub piele, iti castiga increderea, le spui si tu oful, iar ei iti zic in fata "vaaai, ce rau imi pare" si pe la spate iti trag tepe. Urasc oamenii care in fata iti zic "ai procedat bine...da, asa e, ai dreptate", dar pe la spate te barfesc si zic "ce proasta e asta... ce-a putut sa faca, ha ha". Frate, eu, daca am avut ceva de spus, bun sau rau, am spus in fata omului, asumandu-mi faptul ca s-ar putea sa ma urasca, s-ar putea sa nu mai vorbeasca niciodata cu mine. Eu nu cunosc termenul de diplomatie, ci spun pe bune. Altii de ce n-ar face-o? Le e frica de ceva? Arat cumva ca nikita si le e frica sa nu ii pocnesc? Nu inteleg, pur si simplu. Cu ocazia asta, tin sa le multumesc urmatorilor: Mishu, Sid, Gogutza, Tase, Andu, Tarba, Andreea, Alina pentru ca mi-au zis in fata ce au crezut. Poate nu am fost de acord cu ce au zis ei, dar mi-au zis in fata frate. Tot respectul!
Mai urasc si oamenii care te mint asa dealungul unei perioade, iar cand afli iti dau ca motiv faptul ca "pentru tine am facut asta, nu vroiam sa suferi, nu vroiam sa fie naspa". Dragilor, daca vreti sa nu fie naspa, nu faceti chestia aia. Daca o faceti si ascundeti, tot aflu, si e mai rau.
Mai urasc si barbatii care isi lasa mare unghia de la degetu mic. Frate, ce inseamna aia? O tin ca sa se scarpine cu ea undeva? Se cred mai "barbati"? Damn, e dezgustator.
Urasc prostii pe care ii aud fredonand "am bani, femei, ma plimb cu nush c masina", iar ei arata ca moartea in vacanta, au haine de rahat si merg cu ratb-ul. Psihologia spune ca oamenii au o parere buna fata de ei insisi. Deaia, atunci cand se descriu, incep cu calitati, iar calitatile sunt mai multe ca defectele. Deaia se ataca si nu se simt bine cand primesc feedback negativ. Dar totusi, cat de prost sa fii sa nu fii realist fata de propria-ti persoana? Jeeeezzz.
Hai sa nu inchei asa nervos si rautacios si sa zic si ce-mi place.
Imi plac zambilele foarte tare. Cresc 2 in momentul de fata si guess what? Traiesc!!! (toate plantele pe care le-am avut au murit :D).
Iubesc marea la nebunie.
Imi plac cerceii, mai ales cei colorati, ciudati, dragalasi.
Cum puteam sa omit? IUBESC MANCAREAAAAA :X.
Mai nou, iubesc ca sunt complet libera. Nu mai depind de nimeni, decat f putin de parinti.
Cam atat. Nu-mi mai vine in minte ceva ce iubesc.

Un comentariu:

Camy spunea...

frate ai dreptate... si daaa barbatii cu unghia de la degetul mic lasata mare sunt chiar f scarbosi :| eww...si eu iubeeeeeeeeesc mareeeeeea la nebunie :X