luni, 25 august 2008

Summer's over for the both of us

Nici nu incepuse bine vara si eu ma gandeam: "sa vezi plictiseala pe mine vara asta. Dau bacul, dupaia munca. Speedy la Calarasi, nu tu mare, nu tu munte, nimic. O sa ma plictisesc ingrozitor." Gresit. Acum, la sfarsitul verii, trag linie si adun( vorba aia: toamna se numara bobocii) si imi dau seama ca nu am avut timp sa ma plictisesc. Am avut o vara palpitanta, plina de mici aventuri neasteptate. O parte din ele le-am spus intr-un articol anterior. De atunci si pana acum am mai facut o promotie unde mi-am tocat nervii, m-am mai destins pe la o petrecere si in week-end-ul ce tocmai a trecut am fost la Calarasi, la Mamaia, si in Silistra:P. A fost super super fun. M-am jucat ca un copil, am cautat scoici, i-am furat unei babute scoicile mari pe care si le stransese si m-a prins si a trebuit sa dau inapoi captura, am fost bagata cu capul la fund de cine mai stie cate ori, de era sa sece marea la cata apa am baut, am bagat si eu pe cineva la fund de doua ori >:), mi-am facut nervi pe la restaurante scumpe si infecte, am dormit pe plaja, am vazut rasaritul si cate si mai cate. Partea cea mai tare e ca am avut toate aventurile astea cu bani putini. Partea cea mai naspa e ca acum nu mai am nici un ban :D
Oricum, ma simt super bine pentru ca asta e prima mea vara de om mare; nu a trebuit sa le mai cer voie alor mei sa fac ceva, pur si simplu le-am zis "vedeti ca plec acolo, ma intorc atunci!", si pana sa zica ei ceva, eu deja inchisesem usa dupa mine. Sper ca ultima saptamana de vara sa-mi aduca surprize placute si sa fie plina, pentru ca vreau sa termin vara bine, cu placere si multumire, asa cum am inceput-o. Toamna vreau sa ma gaseasca studenta, si daca se poate, si angajata, ca sa imi fac ceva rezerve financiare.
Sper ca toata lumea sa fi avut o vara placuta si sa inceapa toamna cu dreptul

Un comentariu:

Deme spunea...

Felicitari pentru "castigarea independentei" si succes, ca sa-ti realizezi planurile! :)