luni, 18 august 2008

Reciclare :D

Azi am facut "un pas mic pentru mine, un salt urias pentru omenire":P. Am reciclat aproape toata hartia mea de acasa. Am avut 39 de kilograme si am luat pe ea 5,5 lei. Erau 4 pungi mari, pe care deabia le-am carat cu mamy pana la centrul de reciclare, care era cam la 2 statii de noi. Toata hartia asta a mea cred ca facea cat jumate de copacel. Daca din fiecare bloc ar fi un singur om care sa duca la reciclat jumatate de copacel, atunci am salva cred ca aproape jumatate dintr-o padure tanara, padure care ar impiedica alunecarile de teren, inundatiile, vanturile puternice si ne-ar da si oxigen. Am un sentiment foarte placut acum, mai ales ca ma gandesc ca mai am inca jumatate de copacel acasa (nu am putut cara tot), iar in curand o sa-mi fac copacul meu de hartie. De acum inainte, vreau sa fiu prieten al naturii. Imi propun sa consum cat mai putina apa, sa sting lumina cand nu am nevoie de ea, sa merg pe jos atunci cand se poate, sa calc in picioare toate tigarile aruncate care mai scot fum (Didi m-a invatat :P) si sa reciclez cat mai mult:D. Nu cred ca imi propun ceva greu, ci ceva de bun simt si usor de facut. Sper sa reusesc ceea ce-mi propun si sa "corup" si alti oameni.

Niciun comentariu: