joi, 12 mai 2011

Despre agentii imobiliare :-&

Am mai spus cumva ca trebuiesc desfiintate agentiile imobiliare ca sunt de cacat? Mai spun odata!!!
Saptamana trecuta am gasit un apartament prin zona pe la Pacii si ne-am dus sa-l vedem. Evident ca se vindea prin agentie imobiliara. Nenea de la agentie ne-a pus sa semnam contract de vizionare prin care sa ne obligam sa-i platim comision daca o sa cumparam acel imobil. Cand l-am semnat ne-a zis ca cei 2% din contract sunt negociabili. L-am vazut si dupa ceva timp ne-am hotarat sa-l cumparam. I-am zis proprietarului ca ii dam o suma cu 2000 mai mica decat cerea el, dar acea suma sa includa si comisionul agentiei. Nenea a zis ca lui ii convine, dar sa vorbim si cu fosta lui sotie. A doua zi l-am sunat pe agent sa ne dea numarul ei si ne-a zis ca nu o sa-i convina oferta noastra, ca nici lui nu-i convie oferta noastra, ca el vrea 2% procent, dar ca vorbeste el cu ea si ne anunta. Nu ne-a anuntat de nimic, l-am sunat noi, a zis ca nu e de acord tipa si ne-a dat un numar de telefon nealocat. A doua oara cand l-am sunat a zis ca tanti deja a semnat precontract cu altcineva. A fost trist, ca am simtit ca ajunsesem pana intr-un anumit punct degeaba si acum trebuie sa o iar iar de la capat. Ne-am dus sa mai vedem altul in zona si ne-am intalnit cu proprietarul care a zis ca agentul a mintit. Banuiam, dar confirmarea mi-a ridicat tot sangele in cap. Evindent ca timp de 2-3 zile m-am imaginat batandu-l pe nenea si zicandu-i cata' cacatu' e, dar na, sa zicem ca mi-au trecut nervii aia mari.
Colac peste pupaza e ca au inceput sa ma sune agentii sa me intrebe daca sunt interesata de nush ce cacat de garsoniere si apartamente pentru care sunasem eu acum nush cat timp. Ultima oara am fost sunata de o tipa de la o agentie si peste juma de ora ma suna alta tipa de la aceeasi agentie. Asta asa ca idee despre cum se lucreaza "profesionist" in cadrul agentiilor.
Nah, mai am noutati, dar revin cu ele peste ceva timp :D.

Un comentariu:

alinap spunea...

Sunt intru totul de acord cu tot ce ai scris...si eu am fos tratata in ultimul hal de catre un agent imobiliar, un anume Theo de la ADRIA IMOB. sfatul meu pentru toata lumea este sa ocoleasca aceasta agentie pentru ca sunt foarte nerpofesionisti, in loc sa mearga ei sa viziteze apartamentele inainte si sa te duca apoi pe tine doar la acelea la care te-ai incadra cu criteriile pe care le-ai metionat ulterior, gen pret, etaj, zona, ei te duc la toate jegurile de apartamente care nici macar nu se incadreaza in ceea ce-ti doresti tu, cauta adresa abia atunci cand te intalnesti cu ei, te plimba prin tot Bucurestiul, iar dupa ce iti gasesc ceva zic ca o sa negocieze, dar nu negociaza nimic, iar in final te duce la notarul la care vrea el despre care iti spune ca o sa-ti ia 1400 de ron ca sa te trezesti acolo ca notarul iti cere 2500 de ron.