miercuri, 14 iulie 2010

Se intampla lucruri frumoase...

Anul asta s-au intamplat multe lucruri placute pentru mine. Simt ca incep sa se miste lucrurile in mai bine si simt ca la sfarsitul anului voi fi relativ multumita cand voi trage linie.
Dupe 30 de ani de casnicie, s-au decisi si parintii mei sa se casatoreasca religios. O nimica toata, evident, dar era un lucru pe care mi-l doream de ani, mai ales ca verghetele erau si ele de ani.
Verisoara mea preferata a facut 18 ani. E majora. Mi-o amintesc cand au adus-o acasa dupa nastere, mi-o amintesc cand ne jucam amandoua in nisip, imi amintesc copilaria noastra impreuna si mi-e greu sa ma uit acum la ea ca la un om mare, matur si responsabil.
Urmeaza ca eu si Mihai sa ne luam o casuta. De vreo 2 saptamani cautam si ne uitam si vedem fel si fel de apartamente. Am gasit ceva ce ne surade si ne facem planuri. Sper sa iasa bine si sa reusim sa ne facem o casuta frumoasa pe care sa o simtim ca fiind home.
Pe langa astea, mai sunt si mici bucurii, plimbari, mici calatorii, dar si neplaceri, cum ar fi faptul ca m-am ingrasat dintr-o data cateva kg. Dar na, nu poti sa le ai pe toate. Cand eram schiloada, ma chinuiam sa ma ingras sa fac si eu ceva fund.
Astept din 2005 sa pot spune despre un an ca este foarte bun. Sper ca nu o sa am parte de ani buni doar odata la 5 ani.

Niciun comentariu: