vineri, 30 iulie 2010

Impotmoliti pentru a 4-a oara in 6 luni X(

Din februarie pana acum am ramas impotmoliti cu masina de fix 4 ori.
Prima oara am ramas inzapezeiti in drumul spre tara. Am luat lopata, am dat zapada la o parte, am pus nisip, degeaba. Da-i si impinge. Si imping, si imping pana ma fac fleasca si vine un nene si mai da si ala zapada si ma ajuta si el sa impingem si iesim de-acolo dupa juma de ora.
A doua oara am mers la pescuit pe o balta. Nu ni s-a parut interesanta asa ca am vrut sa intoarcem, dar a scapat roata in singurul loc moale de pe campul ala. Iar am impins de mi-au iesit ochii ca la melc. Acolo eram singuri, a trebuit sa gasesc si pietre sa punem sub roata. Pan' la urma am iesit si de-acolo.
A treia oara eram la izvor sa luam apa si vroiam sa intoarcem sa ne indreptam catre casa. Radem de un nene ca e "Gaina Ratacita" (adica are numar de Giurgiu la masina-GR) si picam iar cu fundu in singura groapa de pe campu ala. Am golit masina si am impins, dar degeaba, ca era cu rotile in aer. Ne-a tractat "gaina ratacita", care avea un Subaru de 300 de cai :D.
A patra oara (aseara) am fost la Teleorman la pescuit. In drum spre casa intram in singura mlastina de pe campu ala. N-a vazut-o de buruieni. Evident, m-am dat jos sa imping. Am stat cu picioarele intr-o apa jegoasa si urat mirositoare, plina de broaste (le simteam pe picioare cand sareau :(( ). Am impins dar degeaba, mai rau ne duceam in jos. A sunat Mihai un prieten care a venit sa ne scoata de acolo cu un papuc 4x4. Chiar si asa a trebuit sa imping de mi se afundasera picioarele in mal, dar am iesit pana la urma.
Concluzia 1: Cum pana mea de nimeresti tu singurele gropi/mlastini din tot campul? :D
Concluzia 2: Dacia Logan e a dracu de grea, in caz ca se hotaraste careva sa impinga la ea!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Avea ochelarii la el? ;)

Alexandra Florentina spunea...

Nu mai stiu. Dar tu, anonimule, cine esti? :P