luni, 10 august 2009

Io si spuortu, nuca-n perete, muci-n fasole, bata-n balta, baba si mitraliera... you got the idea

Ii povesteam azi lu Danny ca am incercat sa fac exercitii fizice ca in vremurile bune, iar el imi spune "foarte bine, continua cu sportul". Replica mea e "haha, vrei sa ma vezi musculoasa la AG?". Pe el il papa-n fund sa-mi spuna ca n-am cum sa ma fac musculoasa in 2 sapt. I-am zis si eu cateva fraze pe acolo, dar ideea principala era "las ca vezi tu". Intru pe Camy si stabilesc cu ea ca in fiecare seara sa iesim la alergat si facut spuort. Azi a fost prima seara. Ajungem in parcu circului unde dam de o bezna neagra ca abanosu. Cred ca fac astia economie la curent sau ceva de genu, ca stalpi cu bulbi de lumina am vazut, da lumina n-am vazut. Anyway, alergam putin, pe Camy o doare intr-o parte si se pune pe banca. Eu dau o tura, mai topai putin pe langa Camy, dupaia plecam in cautarea hranei, ca imi cam urlau matele (consumasem multa energie si trebuia inlocuita). Intr-un final am ajuns in parcul tei, cu gandul sa alergam acolo. Am intrat si ne-am pus direct pe banca, la locul de joaca pt copii. N-am stat mult ca m-am dus la leagan, apoi la un balansoar cu arcuri, apoi la o broscuta, apoi la un castel cu tobogan. Am escaladat castelu ala pe toate partile si mi-am gasit si prieten de joaca un baietel care era cu taticu. Daca il retusam putin pe taticu, mergea sa ma si dau la el :)). Camy ma astepta jos la sosire, ca o mamica grijulie ce e. Dupaia s-a dat cu mine intr-un balansoar mai mare, pana n-am mai putut de fund, apoi m-a invartit intr-o chestie care produce forta centrifuga si ma simteam ca in masina de spalat. Am vazut si latura sadica a lu Camy: vedea ca am ametit si continua sa ma invarta. Ce om rau! Am avut la noi si mingiuta mea cu Pingu (am linux :>), dar nu ne-am jucat cu ea, ca erau mai fun chestiile din parc.
Si ete-asa am consumat io energie si-am pus la muschi pe mine de nu-i adevarat.

2 comentarii:

Camy spunea...

eu? om rau? :O spuortivo :))

Milo spunea...

Suuureeee. Stiai tu ceva cand ai pus titlul postului. Daca nu esti in stare nu esti in stare.
Let's face it.
Il subscriu pe Dany cu neputoarea ta in 2 saptamani. Te-i mu(lt)scula tu cand mi-or creste mie inca o ţîţă, ca 2 am deja. Deh, sportu a fugit si de langa mine cand am terminat a 12-a.
Lasa tu pe camy in parte ca te-o invartit asa pentru ca ceva din launtru ei i-o fi zis ca it'a must.

Keep trying and keep us posted :D