miercuri, 12 august 2009

Day 2: eu pe role= vaca pe gheata

Desi am renuntat la ideea de a ma face musculoasa in 2 saptamani, n-am renuntat la ideea de a face totusi ceva miscare, asa ca in seara asta iar am scos-o pe Camy in parc. Ea si-a luat rolele ca sa nu mai oboseasca s-o doara intr-o parte, iar eu am alergat. Am evoluat: am facut 2 ture consecutive. Dupaia am luat rolele lu Camy si da-i. Pana m-am ridicat in picioare, pana am facut cativa pasi, pana am prins ideea...vai de capu meu si de mainile lu Camy, ca i le-am sucit, am strans-o d i-am oprit circulatia si colac peste pupaza, era s-o si trantesc. Imi placea ca toata lumea din parc dadea sfaturi: "tine-o asa, mai asa, da stai cu picioarele asa, da lasa-te mai pe fata, nu lasa fundu in spate", bah da nimeni nu dadea o mana de ajutor. Mai erau doi tarani care comentau si se uitau la mine ca la film. Mie imi fugeau ochii dupa gandacei si dupa broscute. Dupa ce nu-mi mai simteam degetul mare (ma strangeau rolele), am renuntat la role. Am vrut sa ma dau iar in leagane si in balansoar, dar erau taranii aia doi acolo si erau muuult prea prosti ca sa-i pot suporta in jur, asa ca am renuntat si m-am dus cu Camy pe bancuta. Maine iar, acelasi loc, aceeasi ora :D...

2 comentarii:

Milo spunea...

Ma eu am vazut o vaca pe gheata si se tinea destul de bine pe picioare :))
Btw , cand ajungi la 10 ture pe seara dau un energizant sa poti sa mai faci inca 10 si dupa aia rad de tine :d

Camy spunea...

poor me :-s