joi, 2 iunie 2011

Ziua copilului

Am ajuns la concluzia ca noi, oamenii mari, suntem foarte egoisti pentru ca ne spunem la multi ani unii altora de ziua copilului. De ce? Fetitelor le spunem la multi ani de ziua femeii? Nu, ca ele defapt sunt copii! Baieteilor le spunem la multi ani de ziua barbatului? Da' ce, ei sunt barbati? Sunt copii! Atunci noi de ce ne insusim ziua lor ca fiind si a noastra? De ce nu acceptam ca noi chiar nu mai suntem copii? Ei nu au o zi care sa fie numai si numai a lor. De Craciun si Mos Nicolae vrem sa primim cadouri, desi nu mai credem de mult ca exista si nici cuminti n-am fost, iar de ziua copilului vrem sa traiasca "copilul din noi". Na, pentru gravidute merge expresia asta, dar nu suntem toti pregnant. Mie imi pare rau ca mi-am bagat nasul in sarbatoarea micutilor si promit ca la anul sa nu mai accept nici un la multi ani si sa nici nu mai ofer unul de ziua copilului. Nu o sa ma supar nici daca nu primesc cadouri de Mos Craciun si Mos Nicolae. That's it. Sa va traiasca toti copiii din familie si ai prietenilor si ai vostri (cine are)!!!

Niciun comentariu: