marți, 31 august 2010

Urat :(

Mi-au furat lacul :(. Da, aveam lac :(. Lacul Tei. Era lacul meu. De cand m-am nascut, ai mei ma plimbau in parcul Tei, pe langa lac. Cand am crescut, pe la vreo 3-4 anisori, mergeam cu tati in parc si ma plimba pe marginea lacului pe partea aceea amenajata cu platforme din acelea de beton. Imi dadea sandalutele jos si ma baga cu piciorusele in apa, sau ne uitam la melci apoi mergeam sa ne uitam la pescari si faceam amandoi liniste... Cand pescarii prindeau ceva, imi dadeau mie pestisoru' sa ma joc cu el... Cand era cald veneam toti 4 si tati facea baie iar eu si bro stateam cu piciorusele in apa. Mai tarziu am inceput sa ma plimb pe malul lacului cu persoane dragi mie, sa ies cu fetele si sa ne jucam pe malul lui sau sa beau o bere cu Andreea pe malul lui... Acum l-au luat. Aseara am fost sa ma plimb pe acolo si era un gard mare. Pe malul lacului erau hidrobiciclete si barcute :(. Sa scoata bani si din piatra seaca. Sa nu mai aiba indragostitii pe unde sa se plimbe. De ce nu l-au facut langa Bamboo? Sigur se plimbau pitzipoancele cu barcuta. Dar nu, ei sa-mi ia mie un colt din copilarie pe care nu il mai pot exploata :(.
Ineca-li-se-ar (cred ca am scris bine :D) barcutele si hidrobicicletele >:P!!!

4 comentarii:

Camy spunea...

Esti varza! Cand erai si mai mica sau nu erai, erau barcute cu care te puteai plimba pe lac sau merge pana pe malul celalalt (pe insula cum ii spunea). De ce crezi ca existau pontoanele? k sa stai tu sau indragostitii? Nu. Acolo erau legate barcutele. Nu te mai criza ca e lacul tau, eu chiar m-am plimbat cu hidrobicicleta pe lac si cand esti in mijlocul lui atunci simti ca e al tau.

Alexandra Florentina spunea...

Esti varza tu, ca eu de cand imi aduc aminte de lac, este fara barcute. Mie imi placea fara barcute si fara gardul ala urat. Nu ma intereseaza ce a fost inainte acolo. Amintirile copilariei mele sunt fara barcute si asa vreau sa ramana >:P

Camy spunea...

Nu o sa ramana lumea dupa amintirile tale. Nici oamenii, nici locurile. Existau barcute stiu sigur. Si in plus e o partea mica alocata hidrobicicletelor si barcutelor. Era frumos si inainte, e frumos si acum. Schimbarea nu inseamna ceva rau neaparat. Incearca o plimbare cu hidro/barcuta. O sa-ti placa :)

Camy spunea...

your lake is back!! ti-au citit blogul si au hotarat sa scoata hidrobicicletele si barcutele. probabil doar pe perioada anotimpurilor reci dar oricum poti sa nu te mai vaiti :D