marți, 8 decembrie 2009

My December

"This is my time of the year... This is also clear... This is all I need... And I give it all away, just to have someway to go to, give it all away to have someone to come home to..."
Primul decembrie in care pot spune ca acest cantec mi se potriveste. Primul decembrie in care am fost happy de Mos Nicolae si nu numai. Primul decembrie in care sper ca nu voi mai plange si nu voi mai fi trista, thanks to you. Nu stau prea bine cu scoala, nici cu partea financiara, nici cu familia, dar am pe cineva special si am prietenele mele cu care am cam strabatut tara in ulimul timp :D.
Contrar asteptarilor, noiembrie nu a mai fost ca de obicei. Mi-am sarbatorit ziua de nastere cu oamenii la care tin si a iesit super super marfa. Balul bobocilor a iesit binisor, dar a fost super datorita prezentei unor oameni acolo. Mi-am cam facut de cap, dar m-am facut fata cuminte :D. A fost si o perioada putin tensionata, de asteptare si de plutire. Lunile astea doua s-au contopit parca ar fi fost una. Nu prea sunt coerenta in ceea ce scriu, dar sunt happy. Sunt happy dupa muuult timp de tristete si durere.


Niciun comentariu: