marți, 26 mai 2009

Branduri celebre vs. brandurile copilariei

Stand ieri in sediu si frecand menta pe acolo, m-am gandit sa rasfoiesc revista stud-life. Mi-a atras atentia o rubrica in care cativa studenti erau intrebati de brandurile preferate. O tipa zicea ca ea nu se poate abtine sa nu bea cafea de la Starbucks, unii ziceau de cola and so on.
Eu ma intreb: unde sunt marcile cu care am crescut noi, astia nascuti la revolutie? Fratimio si ai mei imi povestesc de brifcor, carpati si alte marci de produse pe care ne le foloseau ca erau groaznice. Fratimio zice ca eu sunt mai motata, ca am crescut cu cola si alte tampenii.
Mai tine cineva minte sticla de 1 litru de cola?Si azi exista, dar e de plastic. Atunci era de sticla si parca era mai gustoasa. Si ciocolata cu rom stiu ca era mai buna la gust. Cred ca era ciocolata amaruie in loc de ciocolata normala. Tin minte ca mai mancam si gume turbo, minti, sindy, action men si mai stiu eu ce marci din astea si strangeam surprizele. Era o vreme cand la gume erau numai tatuaje. In perioada aia erau in voga "macarena" si "coco jambo" :)). Mai tarziu a aparut si chupa chups care avea banuti interesanti si care costa o mie de lei din aia cu Eminescu.
Mi-e dor de gustul vremurilor "de pe vremuri" :)). Mi-e dor de gustul de Kiss, mi-e dor de Fanta de mere verzi si Fanta cu fructe de padure, mi-e dor de Poiana cu cafea si de Coca Cola Vanilla. Pepsi Blue nu mi-a placut si nici Fanta speriata (adik shocata).

3 comentarii:

Camy spunea...

moaa c dor imi e d guma turbooo :X baai coca cola vanilla a fost o tampenie :D .. hai hai vezi k poti s scrii p blog? nu ti a cazut mana nu? ;;)

Camy spunea...

baaaaai...ai facut 1 an d blogger-eala :D la muuulti ani..dar in acelasi timp..weee ai inceput s scrii p blog knd eram la sf cls a 12a a trecut 1 an?! :(((( und s duce timpul asta rau? :(

Alexandra Florentina spunea...

chiar fata, am si uitat cand am inceput blogul ;))... mi-e dor sa mai dau odata bacul :X