sâmbătă, 25 octombrie 2008

VREAU INAPOI LA LICEEEEU:(((((((

Vreau inapoi la liceu>:P!!! N-am inebunit, nu ma maltrateaza nimeni la facultate, dar tot vreau la liceu. Mi-e dor sa vina Molia in clasa, sa abereze o gramada si dupaia sa ma treaca fiorii ascultarii. Mi-e dor sa ne stresam cu diriga, mi-e dor sa dorm la filosofie, sa chiulesc, sa ma cert cu profa de psiho si altele. Recent am iesit cu fostele colege si ma uitam asa la ele, ma simteam atat de bine cu ele, atat de "in familie" si ma gandeam ca dupa intalnire, fiecare pleaca pe alt drum, ca drumul nostru nu se mai intersecteaza:(... M-a apucat asa o melancolie:(. Ne aminteam ce faceam noi anul trecut pe vremea asta, de la ce ore chiuleam. Ce repede a trecut:(. Ce timp hain. Ce urat si trist:(... Uuuuuoooaaaaa:(((((((((

2 comentarii:

Camy spunea...

iii >:D< si eu vreau inapoi la liceu :(

Camy spunea...

adevarul e k strazile noastre sunt paralele, nu s intersecteaza :-? nasoala trb